Acnelan – kompleksowa kuracja przeciwtrądzikowa

Acnelan zabieg na trądzik

Innowacja na rynku zabiegów do cery trądzikowej i łojotokowej! Kuracja Acnelan została opracowana przez laboratorium Mesoestetic (twórcę najbardziej skutecznego zabiegu i kremu na przebarwienia Cosmelan, wielokrotnego zdobywcę Pereł dermatologii Estetycznej) przy współpracy z Dermus hiszpańskim Stowarzyszeniem Prywatnych Klinik Dermatologicznych.

80-90% CAŁEJ POPULACJI PRZECHODZI W SWOIM ŻYCIU „INCYDENTY” TRĄDZIKOWE.

Trądzik jest problemem wieloczynnikowym, a jego leczenie jest trudne i wymaga czasu oraz konsekwencji. 1/3 wizyt u dermatologa dotyczy zmian trądzikowych – 58% lekarzy zaleca pacjentom terapię doustną, a 42% terapię zewnętrzną. Złożona etiopatogeneza trądziku utrudnia właściwy i skuteczny dobór terapii, dlatego właściwa ocena potrzeb pacjenta z problemem trądziku pospolitego jest niezwykle ważna dla sukcesu w leczeniu. Istotne jest też to, aby zacząć kurację od momentu zaobserwowania pierwszych objawów trądziku, a potem – konsekwencja w jej stosowaniu. Dermatolodzy zwracają uwagę, że „niesubordynowani” pacjenci często robią sobie przerwy np. wakacyjne w leczeniu trądziku, co skutkuje nasileniem problemów po lecie i nierzadko podjęciem wyzwania od nowa. Coraz więcej pacjentów oczekuje też kuracji łatwych w stosowaniu, bezpiecznych, efektywnych, nie dających powikłań, takich jak blizny.

AŻ 74%PACJENTÓW W WIEKU 12-18 LAT MA TRĄDZIK.

Innowacja Acnelan

Nowy produkt Mesoestetic to obecnie najbardziej kompleksowa zewnętrzna terapia przeciwtrądzikowa, która:

• znacząco redukuje istniejące zmiany i powikłania trądzikowe (działanie objawowe)
  • zapobiega powstawaniu nowych zmian (działanie przyczynowe)

Jest innowacyjną terapią wieloczynnikową – zastosowano w niej opatentowany kompleks czynników aktywnych (m.acne complex) ukierunkowanych na wszystkie elementy patogenezy trądziku, o różnym stopniu nasilenia objawów problemu. Jest terapią złożoną, łączącą kurację gabinetową z profesjonalną pielęgnacją domową
(stanowiącą obligatoryjny element terapii).
Uwaga! Acnelan jest terapią przeznaczoną wyłącznie do użytku lekarskiego.

Efekty Acnelan
Efekty kuracji Acnelan

m.acne complex

Acnelan zabieg na trądzikTo opatentowany kompleks składników aktywnych zawarty w produktach należących do gamy Acnelan na bazie: kwasu salicylowego, kwasu migdałowego, kwasu szikimowego i sodium lepargilate, który wraz z wyjątkowym kompleksem beksaretinylu oddziałuje na wszystkie elementy patogenezy trądziku:


• hamuje aktywność 5-alfa reduktazy biorącej udział w syntezie androgenów
  • zmniejsza nadmierne rogowacenie komórek naskórka
  • reguluje produkcję sebum

  • oczyszcza ujścia kanałów łojowych
  • zmniejsza zaczerwienienia oraz obrzęki wywołane stanem zapalnym
  • kontroluje proliferację bakterii
 łagodzi objawy potrądzikowe: blizny i przebarwienia pozapalne

Jak wygląda pełna kuracja?

Profesjonalna terapia w gabinecie składa się z 3 sesji zabiegowych wykonywanych w odstępach 15-21 dniowych, zgodnie z zaleceniami specjalisty i zależnie od stopnia wrażliwości skóry. W przypadku skóry z trudniejszą postacią trądziku zaleca się wykonanie 3 dodatkowych sesji. Za zgodą specjalisty zaleca się wykonywanie od 2 do 4 pełnych zabiegów w ciągu roku.

Głównym elementem terapii gabinetowej jest Maska Acne Multifactor Mask, zawierająca m.acne complex, który wraz z wyjątkowym kompleksem beksaretinylu oddziałuje na wszystkie elementy patogenezy trądziku.

Maska Acnelan

W pielegnacji domowej Acnelan podstawą zachowania ciągłości terapii jest regularne stosowanie kremu Acne One, który także zawiera podstawowy składnik aktywny terapii m.acne.complex. A dodatkowo, jako produkty uzupełniające pielęgnację: Piankę oczyszczającą (Purifying Mousse) oraz Maskę głęboko oczyszczającą (Pure Renewing Mask).

Acnelan kuracja

W przypadku umiarkowanego trądziku i trądziku osób dorosłych krem Acne One doskonale się sprawdza jako samodzielna pielęgnacja w domu.

Przygotowania do zabiegu i zalecana pielęgnacja po

W okresie 3 tygodni przed zabiegiem nie należy wykonywać żadnych zabiegów eksfoliujących (dermabrazja, mikrodermabrazja, złuszczania chemiczne, kawitacja ultradźwiękowa). W okresie 5 dni przed zabiegiem pacjent nie może stosować żadnych substancji aktywnych o działaniu drażniącym, nie należy poddawać się zabiegom depilacji, koloryzacji włosów, trwałej ondulacji itp. Mężczyźni nie powinni golić się min. 24 h przed zabiegiem. Nie należy korzystać z solarium i eksponować skóry na działanie promieniowania słonecznego. Zabiegi z użyciem wypełniaczy oraz tatuaż można wykonać najwcześniej po tygodniu od zakończenia terapii.

Zabieg wykonuje się  zarówno w obrębie twarzy jak również na okolice pleców i dekoltu.

efekty kuracji Acnelan
  • źródło „Wirtualna Klinika”
Masz pytania? Skontaktuj się z nami